صدای سکوت







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





پیوند عشق

مراباعشق پیوندیست از شبنم به دریا ها

ازسرخ شقایق به داغ سینه ها

مرا از کوره راه عشق پیوندیست

از آلونک قلبم به پرکوک شقایق ها

مرا از پرتوچشمان تو باهور پیونیست

مرا از ناوک مژگان تو باتیرپیوندیست

چه گرمی داشت ان دستت

چه شوری داشت آن پیوند دستانت

همه پیچ در پیچ هم و گرم زهم

مست زهم  لبالب داغ لبهامان

همه سرشار هم

طپش های دلامان گرمی تندی باران

خیس از فصل بهاران

ازآن گرمی ازآن شوردلهامان یک گل سرخی تو چیدی ازبرم رفتی

من اینک خسته و تنهای نتهایم

من اینک باغ را گم کرده ام

ببین دستان من خالیست

همه کزکرده در کنج سکوت خانه دستانم یک بغل زانو بجای نسترن دارد 

امیدم بر درو چشمم به ره خشکیده 

ایا زین که من بارانیم طوفانیم غریب و بی سر و سامان و بی یارم مرا بااطلسی و با بنفشه سخت پیونداست؟

به هر صورت که باشم پلک چشمم می پرد هی

من یکی را چشم در راهم

انتظاریم یکی را انتظاری

من یکی را چشم درراهم

مرا با عشق پیوندیست ازنام خدا تا به خلاقیت دستان تو

اینهمه خاموش گر پژمرده ام

ازنگاهی پوچ بغض آلوده ام

مراباعشق پیونیست .........

                          (آیدین)



نظرات شما عزیزان:

masir bad
ساعت13:22---14 مهر 1392
سلام وب خوبی دارین جالبه
تک تک مطالبتون رو با اینکه زیاد بود ولی خوندم
به منم سر بزنید


zohre
ساعت15:24---24 تير 1391
salam .web khobi dari .be web manam sar bezan

مریم
ساعت23:27---8 فروردين 1391
سلام اگر دختری بیا اگر پسری بدو
سایت دوست یابی فوفو
بسه دیگه نمی گم بدو بیا
www.fofo.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مجید در 2:7 | |